Tuesday 13 March 2012

AKU,DIA dan ...

Kadang-kadang sakit hati bila kenangkan orang yang tak pernah nak hargai kita..seolah-olah kita ni tidak wujud dalam hidup mereka..tpi masih ada hati nak menilai apa yg kita lakukan,sedangkan diorang sendiri pun tk betul...walau cuba kita sembunyikan tpi masih rasa sakit.Apatah lagi insan yg mnyakiti kita adalah insan yang begitu hampir dengan kita,insan yg hari-hari kita lalui bersama,menatap wajahnya..dan melalui suka duka hidup bersama.
Kadang-kadang aku rasa lebih baik bersendiri daripada merasa sakit hati dengan tindakan orang lain,kadang-kadang lebih baik aku menjauhkan diri dripada semua itu,takde lah aku terasa sangat diperlakukn begini..patut ke aku pekakkan telinga,dan butakan mata bila berhadapan dengan mereka..biar padan muka diorang tu..huhu

Tapi rasanya aku tk smpai hati nk buat mcam tu..so apa yg mampu aku lakukan.. memendam perasaan yg  mungkin akan menjadi dendam..sebaiknya aku menjauhkan diri dan mendiamkan diri agaknya lbih baik kot..daripada terhegeh-hegeh pada yang tak sudi..buang masa aku jer..
MOOD~BAWA DIRI,
benarlah orang kata,luka di tangan nampak berdarah..luka di hati siapa yg tahu..SO pandai-pandaila JAGA HATI sendiri

No comments:

Post a Comment